De ROI van delen in 2013

Delen is zoveel meer. Van een twee maken. Van twee vier maken. Van vier acht maken. Met delen gaat het vermenigvuldigen. Twee weten meer dan een, luidt een gezegde. Ik durf zelfs te beweren dat twee niet meer weten dan de som der delen, maar, veel meer. Juist door kennis te delen, komen nieuwe inzichten terug en gaat het exponentieel hard met kennis. Als 2012 mij iets heeft geleerd, is het wel dat kennis delen me meer heeft opgeleverd dan het mij kost. Juist door het delen van mijn inzichten heb ik vanuit andere invalshoeken minstens zoveel inzichten terug gekregen. Inzichten die mijn leven verrijken. Die me, zonder hoopvol met een eindejaarslot in handen te hebben gezeten, rijker hebben gemaakt. Deel en je krijgt minstens zoveel terug. Een simpel principe. En met dit in het achterhoofd belooft 2013 een prachtig jaar te worden. De 13 in 2013 is een priemgetal. Een getal wat alleen deelbaar is door zichzelf en door 1. Delen door zichzelf, door mijzelf, dat is wat ik in 2013 ga doen. Nog meer delen, nog meer leren. Met het delen door zichzelf laat ik graag de organisaties groeien.

kennisdelen

Vanuit deze invalshoek zit ik in het prachtige werkgebied waarbij ik organisaties help te delen. Delen van gedachten, kennis, ideeën en wetenschap. Met het beter delen zullen organisaties hun kennis verrijken. Voorop gaan lopen. Het beste uit zichzelf naar boven weten te halen. Wat dat betreft belooft 2013 een waanzinnig mooi SharePoint jaar te worden. Een jaar waarin meer wordt bereikt door kennis te delen en te bundelen. Delen wordt het nieuwe excelleren. Wees klaar om te ontvangen met het nieuwe delen. Het werkt!

Een gelukkig, gezond en liefdevol 2013!

Leave a Reply

